Leeftijdsmelding

Online Casino Helpdesk

  • Nieuws
  • Geschreven door Cindy
  • Geplaatst op 6 november 2016
Home Artikelen Online Casino Helpdesk

Wanneer je inde toekomst bij een online casino met een Nederlandse vergunning gaat gokken is niet alles gelijk vanzelfsprekend. Mensen die nog nooit eerder bij een casinosite gespeeld hebben zullen vast en zeker veel vragen hebben. Zeker al het over een welkomst bonus gaat is er vaak onduidelijkheid.

Anderzijds kan het ook voor komen dat je wel wat meer ervaring hebt en nog iets wilt vragen aan een casino. In dat geval moet je weten dat de online casino helpdesk je altijd te woord kan staan.

Helpdesk in verschillende soorten

Er zijn verschillende helpdesk mogelijkheden bij een goksite te vinden. Niet elke methode is immers overal te vinden. Bovendien kent de ene methode ten opzichte van de andere ook weer de nodige voordelen.

helpdesk
Kortom genoeg reden om ons artikel te lezen en jezelf voor te bereiden op het contact met een online casino helpdesk.

Contact per e-mail

Hoewel het gebruik van een FAQ handig kan zijn is het niet altijd 100% zeker dat je vragen er ook echt beantwoord worden. In dat geval moet je weten dat je bij een online casino helpdesk altijd een mail kunt sturen. Hoe er gemaild kan worden kan wel verschillend zijn.

Zo is de ene helpdesk te bereiken door een contactformulier in te vullen en wordt bij een andere online casino alleen het mailadres weergegeven. Hier kun je dan op klikken om naar je mailprogramma te gaan of kopiëren om het zelf over te kunnen nemen. Eenmaal je mail verzonden geven heel veel casino’s aan dat je binnen 24 uur antwoord kunt verwachten. Gelukkig kunnen we je melden dat we mening online casino helpdesk getest hebben. Tijdens kantooruren werden onze vragen al binnen 2 uur beantwoord en soms al binnen een half uur. Ook voor snel contact kun je dus mailen.

helpdesk per mail

Live chatten met een medewerker

Wil je liever gelijk met een medewerker spreken? Dan is het gebruik van de live chat zeker aan te raden. Als je met een medewerker wilt chatten kun je hiervoor vaak een CHAT NOW button vinden. Anderzijds kan het ook zo zijn dat je een chat kunt starten vanaf de online casino helpdesk pagina zelf.

Zodra je een chat sessie start zal een medewerker zich voorstellen en vragen wat hij of zij voor jou kan betekenen. Kies je voor een Nederlands online casino als Polder Casino of Klaver Casino? Dan kun je in het Nederlands te woord worden gestaan. Neem je contact op met een internationaal casino? In dat geval zal je vanzelfsprekend je vragen in het Engels voor moeten leggen. Doorgaans is de live chat niet 24/7 beschikbaar, maar wel vanaf ’s morgensvroeg tot vaak middernacht. Openingstijden zijn daarbij vanzelfsprekend altijd snel terug te vinden bij een online casino.

Telefonisch contact opnemen

De laatste optie die we zeker niet mogen vergeten is de telefonische online casino helpdesk. Naast het rechtstreeks chatten met een medewerker kun je dus ook per telefoon contact opnemen. Belangrijk om te weten is even dat je zonder in te loggen eigenlijk altijd een buitenlands telefoonnummer aan zal treffen. Daar zitten velen niet op te wachten, omdat dit heel wat extra kosten met zich mee kan brengen. Hetgeen dat je bij de andere opties van een klantenservice niet tegen zal komen.

Wil je telefonisch contact opnemen zonder extra kosten? Zorg dan dat je bij een casino in kunt loggen met een account. Als je dan naar de online casino helpdesk gaat vind je veelal een gratis en/of Nederlands telefoonnummer terug. Op deze manier word je zeker snel te woord gestaan en hoef je dus geen rekening meer te houden met de kosten die er eventueel bij horen.

Getrainde online casino medewerkers

Als je met een online casino helpdesk contact op gaat nemen krijg je te maken met medewerkers. Alleen in het geval van een FAQ vanzelfsprekend niet. Dat je contact krijgt met een medewerker van het casino zelf is altijd fijn. Deze klantenservice medewerkers zijn immers door het casino getraind. Ze kunnen je over alle ins en outs informatie geven en worden bovendien ook ondersteund door supervisors.

Is er iets waar je niet makkelijk mee geholpen kan worden? Dan zal een medewerker ook altijd met een passend antwoord bij je terugkomen. Voor wat betreft het contact met een online casino helpdesk hebben wij gemerkt dat dit altijd vriendelijk is. Je wordt op een professionele manier behandeld en netjes te woord gestaan. Speel je bij een casino van onze site en heb je een slechte ervaring? Dan zouden we daar graag van horen zodat we hier een nieuwe test aan kunnen wagen.

Alles omvattende FAQ pagina’s

Als je bij een online casino helpdesk terecht komt zal je al snel zien dat er een FAQ pagina geboden wordt. Hoeveel informatie je daar kunt vinden? Dat zal per casino verschillend zijn. Het ene casino heeft een vaste pagina, waar verschillende vaker gestelde vragen beantwoord worden.

Anderzijds zijn er ook casino’s die op een FAQ pagina meerdere onderwerpen weergeven. Deze kun je vervolgens openklikken, waardoor je per onderwerp kunt zoeken of jouw vraag er ook tussenstaat. Onze voorkeur gaat vanzelfsprekend uit naar een online casino helpdesk die haar FAQ op basis van onderwerp heeft ingericht. Doorgaans zijn deze immers ruimer en kun je nog uitgebreider een antwoord op je vragen verwachten.

Schrijf in voor onze nieuwsbrief

Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Wij houden je op de hoogte! 1841 Mensen gingen u voor!

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Privacyverklaring(Vereist)
Privacy verklaring(Vereist)