Leeftijdsmelding

Holland Casino speelt beter in op de behoeftes van de klant met Selligent Marketing Cloud

  • Nieuws
  • Geschreven door William
  • Geplaatst op 26 oktober 2019
Home Artikelen Holland Casino speelt beter in op de behoeftes van de klant met Selligent Marketing Cloud

Holland Casino wilt constant de ervaring van spelers verbeteren. Met de keuze voor Selligent Marketing Cloud lijkt dit te gaan lukken. Dit marketingplatform heeft in het verleden veel spelers een betere klantenervaring geboden. Door de samenwerking aan te gaan met Selligent, kan Holland Casino voortaan klanten beter begrijpen en bereiken.

Holland Casino verwelkomt ieder jaar ruim 1,1 miljoen bezoekers in vestigingen gespreid in Nederland. De vestigingen zijn zo gelokaliseerd dat je vanaf bijna iedere plek in Nederland niet langer dan 45 minuten tot een uur hoeft te reizen. Het Staatsbedrijf was nog altijd op zoek naar een goed marketingplatform om hun te helpen de klanten beter te begrijpen.

Holland Casino wil contact met klanten verbeteren

Als Holland Casino beter kan inspelen op de interesses van een consument, kunnen zij zich beter richten op het verbeteren van de ervaring. Er wordt veel aandacht besteed aan het beschermen van persoonsgegevens. Hiervoor wordt er gebruikgemaakt van AVG, een privacywet die sinds 25 mei 2018 in de hele Europese Unie geldt.

Bjørn de Boer is Product Owner Marketing Technology bij het Holland Casino. Hij zegt dat het voor Holland Casino belangrijk is om een samenwerking aan te gaan met een buigzaam, veilig en robuust marketingplatform. Bovendien vergroot je met op maat gemaakte ervaringen, de betrokkenheid – en loyaliteit van de klant.

Holland Casino Selligent
Holland Casino gaat samenwerken Selligent Marketing Cloud
Selligent Marketing Cloud past in dit straatje omdat ze al veel ervaring hebben met de privacyregelgeving. Dit biedt Holland Casino beter inzicht tot de behoeftes voor marketing en beveiliging.

Holland Casino heeft vaak verschillende consumenten die verschillende eigen behoeftes hebben. Selligent Marketing Cloud gaat Holland Casino helpen om op zoek te gaan naar kansen die deze behoeftes beter begrijpen. Als ze in de toekomst de behoeftes van klanten beter begrijpen, kan de algehele ervaring naar een hoger niveau getild worden.

John Hernandez is de CEO van Selligent Marketing Cloud. Met zijn bedrijf helpt hij grote bedrijven zoals KPN, ING, Opel en Sligro. Het doel van John is dat Holland Casino beter kan inspelen op wensen van de klant. Wanneer het Holland Casino hieraan kan voldoen, behoudt het meer klanten.

Over Selligent Marketing Cloud

Het platform van Selligent Marketing Cloud helpt met de automatisering van marketing. Het stelt bedrijven die zich gericht hebben op particuliere markten in staat om potentiële spelers te bereiken via de belangrijke kanalen. Selligent heeft zich met de jaren mee bewezen een betrouwbaar platform te zijn. Over de hele wereld helpen ze meer dan 700 merken in verschillende industrieën.

Samenvatting

Het Holland Casino is als enige in staat om bezoekers een ultieme ervaring te bieden met live dealers aan de tafelspelen. Zij kregen in 1986 een vergunning voor het aanbieden van speelautomaten. Er zijn in Nederland in totaal 14 vestigingen. De Kansspelautoriteit houdt met NMI (Nederlands Meetinstituut) gezamenlijk toezicht.

Ontvang 151 free spins!

Al wat je hoeft te doen om deze bonus in je mailbox te krijgen is je inschrijven voor onze nieuwsbrief met de beste casino bonussen en promoties. 7339 mensen gingen u voor!